Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar framenummer vinden op mijn Gazelle Montreux ltd?

Ik heb een gazelle montreux ltd damesfiets ( blauw met wit, zie foto) tweedehands gekocht. Nu heb ik een onderdeel nodig van deze fiets. Het bedrijf gazelle vraagt het framenummer van de fiets aan mij. Ik heb codes op de fiets gevonden maar ze zeggen dat dit niet het framenummer is. Omdat het moet beginnen met GZ. Waar kan ik deze framenummer vinden? het kan ook zijn dat dit op een sticker heeft gestaan en dat de vorige eigenaar het eraf heeft gehaald. Wie weet dit? Hoe kan ik zonder sticker toch het framenummer weten?

Picture for question
6 jaar geleden
in: Fietsen
3.7K
Amadea
6 jaar geleden
Volgens Google staat op de foto's een Gazelle Eclipse limited edition 2016.
Inekez1
6 jaar geleden
@Amadea. Nee hoor. Dit is de Eclipse ltd 2016, damesmodel met dubbele framebuis: https://www.google.nl/search?client=firefox-b&dcr=0&biw=1437&bih=726&tbm=isch&sa=1&ei=3HIBWoTyItDSkgX4y7CgCw&q=gazelle+eclipse+limited+edition+2016&oq=gazelle+eclipse+l&gs_l=psy-ab.3.7.0l8j0i8i30k1l2.16160.16421.0.20377.2.2.0.0.0.0.80.160.2.2.0....0...1.1.64.psy-ab..0.2.159...0i67k1.0.y6iWF9i9-KM De Montreux heeft een enkele, dikke, framebuis met alleen onderaan een ingelast dwarsstukje.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kan kijken onderaan de trapperas of onde de zadel. Daar staat vaak het nummer ingegraveerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding