Kan iemand mij vertellen hoe ik de batterij van de Gazelle Light Vision koplamp van mijn Gazelle Medeo Lite fiets vervang?

Ik zie niet waar het compartiment zich bevindt of hoe het opengaat.
Zou fijn zijn om een antwoord te krijgen. Dank.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Fietsen
18.6K
Amadea
6 jaar geleden
Heb je bij de aankoop van de fiets geen handleiding gekregen? Daar moet het in staan!

Antwoorden (1)

Als het goed is zit er een zwart afdekplaatje. Als je dit verwijdert, dan zie je een (of twee) schroefjes. Als je deze vervolgens los draait, dan kan je de deksel er af nemen en de batterijen vervangen. Succes.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank voor je antwoord. De vraag blijft voor mij wel, hoe gaat het zwarte afdekplaatje onder de aan/uitknop eraf. Het zit nl muurvast. Eraf wippen met schroevedraaier aan de achterkant of schuiven. Als ik zoiets nu probeer ben ik toch wel erg bang dat de boel kapot gaat.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oh, ik zie het. Ik moet bij het voorstuk zijn en niet boveno. Nogmaals dank.