ik moet naar school, en mijn fiets staat in de schuur en de deur zit op slot, en niemand is verder thuis! wat moet ik nu doen?

:'(

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

tegen je buren zeggen en familie,er is er wel eentje met een briljante oplossing

Lopen? Toegevoegd na 49 seconden: Hebben de buren geen sleutel?

Leen bij een van de buren een fiets. Of ga met de bus.

Na dit voorval zo snel mogelijk een eigen schuursleutel regelen, dan kan deze situatie zich in de toekomst nooit meer voordoen.

Kan je toch gaan lopen? En anders ga je met de bus! Dit is geen reden om niet naar school te hoeven!!

Rennen, nu meteen op een andere manier naar school gaan! Ga met de bus als het kan, en anders flink doorlopen. Ben je bevriend met de buren en zijn ze thuis, kun je nog vragen of je daar een fiets mag lenen, maar besteed daar niet teveel tijd aan. Als je hier op antwoorden blijft wachten, kom je alleen nóg veel later op school. Wij kunnen jouw schuur niet open krijgen.

Ten eerste stoppen met 112 bellen: http://www.nu.nl/binnenland/2211645/meisje-belt-alarmnummer-522-keer.html Dan ofwel fiets lenen bij buren, of hardloopschoenen aantrekken en snel die kant op gaan. Succes. Tussen haakjes, de leraren moeten tegenwoordig wel een stuk leuker zijn dan vroeger als je als trefwoord voor het niet naar school kunnen komen Janken gebruikt :)

Bel een taxi, het is te ver om te lopen.

bel een klas genoot in de buurt of je achterop mag mee rijden

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100