Wie kan me advies geven in het ombouwen van een fiets naar een elektrische fiets?

Toegevoegd na 16 uur:
En dan bedoel ik met name welke ombouwset kwalitatief goed is. Ombouwen word gedaan door iemand die het kan!
Maar er is zoveel op de markt dat ik niet weet wat een wijze keus is

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Fietsen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het wordt zo af en toe wel bij ons in de fietsenzaak gedaan. Maar dan alleen door mensen die erg verliefd zijn op een bepaald frame. Het is prijstechnisch niet interessant.
Je kunt beter een tweedehands e-bike kopen.
Of heb je alle onderdelen al?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee heb nog niet de onderdelen, maar wel een nog zgan fiets staan

Antwoorden (1)

Dat kan met het Copenhagen Wheel, te bedienen met je smartphone, veel makkelijker zal het niet worden.