Fietsnavigatie voor IPhone?

Blij met de IPhone, alleen nu het volgende:

Voor de IPhone ben ik op zoek naar een goede app of een goed programma voor fietsnavigatie en dan eentje die -het liefst- gratis is. Naviki heb ik al geprobeerd, maar hierbij krijg ik geen eigen route voor elkaar. Google Maps zou misschien kunnen, maar voor de IPhone zit de mogelijkheid voor een fietsroute er niet tussen en gewoon surfen via Safari kan wel, maar dan lees je weer dat de fietsroutemogelijkheid zich in de bèta-fase bevind, waardoor het kan zijn dat het niet optimaal werkt. Als iemand iets weet: ik hoor het graag!
Overigens heb ik als provider Vodafone dus Navigon dat gratis is voor T-Mobile klanten werkt niet....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
1.2K

Antwoorden (2)

Ik heb er niet zoveel ervaring mee maar hier is een app waarmee je het zou kunnen:
https://itunes.apple.com/nl/app/routes.-plannen-van-je-reizen/id486198800?mt=8

ook strava is een app al weet ik niet of je daarmee van vooraf je route kan uistippelen

er bestaan ook apps van garmin:
http://www8.garmin.com/apps/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn talloze apps die je kunt gebruiken tijdens het fietsen. Sommige zijn bedoeld om leuke fietsroutes te vinden, voor als je recreatief wilt gaan fietsen in een bepaald gebied. Daarbij fiets je in Nederland vaak van knooppunt naar knooppunt. Er zijn ook apps met algemene kaarten, waarmee je kunt zien in welke gebieden je kunt fietsen. Tenslotte zijn er ook nog apps om je fietsprestaties vast te leggen, als je het fietsen, mountainbiken of wielrennen vooral als sport beoefend. Voor een deel van deze apps heb je mobiel internet in het buitenland nodig.

Apps voor de fiets:
- Strava GPS Running and Cycling
- Maps 3D PRO
- MTBroutes
- Bikemap
- Runtastic Road Bike
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+mooi uitgebreid antwoord