Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je reflecterende veiligheidsjassen kopen voor wandelen of fietsen in het donker?

Toegevoegd na 24 minuten:
die hesjes zijn een alternatief maar ik heb iemand wel eens in een dunne fel gele jas gezien. dat valt nog beter op voor automobilisten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij de ANWB
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet je toevallig ook wat ze kosten ?
Amadea
11 jaar geleden
6 euro, zie link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je wel: "+"
stond je link er daarnet ook al? in dat geval: sorry.
Vaak kun je van die dunne vestjes bij de ANWB halen.
Als je een echte jas wilt kun je daarvoor vrijwel altijd terecht bij de grotere winkels die wandelschoenen en buitenactiviteiten artikelen verkopen zoals De Vrijbuiter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij PerrySport! Ook verschillende maten en specifiek geschikt voor bewegen en niet voor in de auto bij pech.

Toegevoegd na 6 minuten:
Een echte veiligheidsjas koopt zoals wat werkmannen hebben lijkt me niet lekker bij wandelen of fietsen, je kunt beter je eigen jas aantrekken met een hesje er overheen.

Toegevoegd na 32 minuten:
Na je aanvulling: dan toch naar Perry Sport of een andere sportwinkel want dat is een runningjacket, die zijn er inderdaad in fel oranje of fel geel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de welkoop hebben ze ze wel in het oranje... geel weet ik niet en ik zie ze vaak bij de bouwmarkten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding