Welke alternatieven zijn er voor de duurdere A-merken fietsen zoals Giant en Gazelle?

Er is heel veel te vinden op internet, maar het toetsen van de kwaliteit ervan is lastig. Welke positieve ervaringen zijn er met welke merken? Het gaat mij om hybride fietsen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen

Het beste antwoord

Giant duur ?

Giant is juist het midden cq budget merk, dat aan alle eisen voldoet en vooral érg betrouwbaar is.

Heb een sportieve herenfiets van Giant en een mountainbike. Wil niets anders meer.

Heb eens een alternatief gehad van Matrabike. Op zich goede fietsen, maar niet als je geen zin hebt om elke twee jaar een nieuwe aan te schaffen.

Ik heb ook Cannondale gehad, Trek, Scott, en meer .. Giant is de perfecte prijs/kwaliteitsfiets !!