Natuurlijk kan dat. Zolang jij betaald kun je alles versturen wat je maar wilt. Maakt niet uit van waar naar waar. Daarvoor heb je postkantoren en transportmaatschappijen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt mij inderdaad dat het mogelijk moet zijn om een fiets te transporteren vanuit Roemenië naar België.

Andersom betwijfel ik of verzendingen altijd op de plaats van bestemming aankomen. Persoonlijk heb ik de weinig vertrouw meer in de douane van Roemenië.

Echter betreffende uw vraag nog een opmerking, is het niet makkelijker in België zelf een fiets te kopen? De transport/verzendkosten zullen wellicht even duur zijn als een goede tweede hands. Of is het een dermate bijzonder model?