kan iemand mij helpen aan een gebruiksaanwijzing van de citystar e-bike?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
2.3K

Antwoorden (1)

Het zou eenvoudiger zijn als ik het type model heb, ik heb wel wat algemene informatie gevonden zoals dit:

Gedetailleerde productbeschrijving zeer licht, city star, lange afstand ebike Star stad elektrische fiets: GBB08 Motor: lichtgewicht hoge snelheid borstelloze Geared hub motor.

180 - 250W hub motor voor Europese 500W DC voor Noord-Amerikaanse.

200W voor Australië batterij: opties: 24V / 10Ah, 36V/10Ah, 36V/16Ah li-ion.

36V/10Ah LiFePo4 accu.

PAS: intelligente pedaal assistent systeem.

Controller: SAIKE intelligente borstelloze.

Lader AC100V-240V 2amps slimme oplader opladen tijd: 4-6hours Throttle: Twist intelligente snelheid gaspedaal.

Max snelheid: 25 km/h (EU), 35 km/h (USA, & en Canada).

Bereik: 35 km met 24V/10Ah leiden zure battery(PAS).

65 km met 36V/10Ah li-ion battery(PAS).

120 km met 36V/16Ah li-ion battery(PAS).

Max Load: 100 KG nettogewicht: 24.1KGS brutogewicht: 29.0KGS Container load: 96pcs/20 ft container, 224pcs/40 ft container

RESERVE onderdelen SPECIFICATIN: Frame: 7020 aluminiumlegering.

Banden: 26 "X 1,75 later merk.

RIM: Al legering dubbele wand en CNC zijwand.

Voorste vork: Al aluminium verende vork.TGS verstelbaar.

Rem aan de voorkant: apsis "V" rem (schijf rem beschikbaar) achterzijde rem: apsis "V" rem (schijf rem beschikbaar) snelheid gears: SHIMANO 7 versnellingen.

Achterderailleur: SHIMANO RD-TX-51 D stuur: al legering.ZOOM stam: al legering .adjustable ZOOM remhendel: Al legering met macht uit-schakelaar. WUXING Keten: roest resistent keten.

Chain wiel: 42T, al legering crank.

Spatscherm: P.P kunststof city style Rear rack: legering rek zadel: sport stijl zadel. VADER Zadelpen: opvouwbaar.ZOOM.

Pedaal: stad stijl pedaal.VP Verlichting: voorzijde & achterlicht. LED Verpakking grootte: 150 x 26 x 70,5 cm speciaal voor exporteren