Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan iemand mij helpen aan een gebruiksaanwijzing van de citystar e-bike?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het zou eenvoudiger zijn als ik het type model heb, ik heb wel wat algemene informatie gevonden zoals dit:

Gedetailleerde productbeschrijving zeer licht, city star, lange afstand ebike Star stad elektrische fiets: GBB08 Motor: lichtgewicht hoge snelheid borstelloze Geared hub motor.

180 - 250W hub motor voor Europese 500W DC voor Noord-Amerikaanse.

200W voor Australië batterij: opties: 24V / 10Ah, 36V/10Ah, 36V/16Ah li-ion.

36V/10Ah LiFePo4 accu.

PAS: intelligente pedaal assistent systeem.

Controller: SAIKE intelligente borstelloze.

Lader AC100V-240V 2amps slimme oplader opladen tijd: 4-6hours Throttle: Twist intelligente snelheid gaspedaal.

Max snelheid: 25 km/h (EU), 35 km/h (USA, & en Canada).

Bereik: 35 km met 24V/10Ah leiden zure battery(PAS).

65 km met 36V/10Ah li-ion battery(PAS).

120 km met 36V/16Ah li-ion battery(PAS).

Max Load: 100 KG nettogewicht: 24.1KGS brutogewicht: 29.0KGS Container load: 96pcs/20 ft container, 224pcs/40 ft container

RESERVE onderdelen SPECIFICATIN: Frame: 7020 aluminiumlegering.

Banden: 26 "X 1,75 later merk.

RIM: Al legering dubbele wand en CNC zijwand.

Voorste vork: Al aluminium verende vork.TGS verstelbaar.

Rem aan de voorkant: apsis "V" rem (schijf rem beschikbaar) achterzijde rem: apsis "V" rem (schijf rem beschikbaar) snelheid gears: SHIMANO 7 versnellingen.

Achterderailleur: SHIMANO RD-TX-51 D stuur: al legering.ZOOM stam: al legering .adjustable ZOOM remhendel: Al legering met macht uit-schakelaar. WUXING Keten: roest resistent keten.

Chain wiel: 42T, al legering crank.

Spatscherm: P.P kunststof city style Rear rack: legering rek zadel: sport stijl zadel. VADER Zadelpen: opvouwbaar.ZOOM.

Pedaal: stad stijl pedaal.VP Verlichting: voorzijde & achterlicht. LED Verpakking grootte: 150 x 26 x 70,5 cm speciaal voor exporteren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding