hoe blijft je fiets koel als die in de zon staat?

mijn fietszadel hou ik koel, door een regenhoes (ik heb geen dunne opvouwbare maar een hele dikke).

hoe kan ik de rest van mijn fiets koel houden, de handvaten zijn gloeiendheet na een paar uur als mijn fiets een tijdje in de zon gestaan heeft. Soms ga je ergens naar toe, en heb je geen keuze waar je je fiets zet (in de schaduw lukt niet altijd).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
1.8K

Antwoorden (2)

Je hebt ook speciale fiets hoezen waar je de fiets onder kan zetten ze zijn opvouwbaar dus meeneembaar .. Of net als wij vroeger deden, een oud laken erover en vast zetten met hier en daar een wasknijper..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat doe je niet als je fiets b.v. bij een zwembad staat of andere evenementen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een botte reactie op iemand die de moeite neemt je van wat tips te voorzien. Bedenk het dan lekker zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@sophisticated,
je hoeft niet zo fel te reageren hoor, enkel omdat het bot overkomt op jouw. ik heb alleen aangegeven dat een laken geen optie is bij o.a. een zwembad, ik zal niet de enige zijn met dit probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie niet in wat hier aan mijn antwoord fout is..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoezen zijn handig voor bij de camping/in de schuur etc. als je naar een evenement gaat/ zwembad, en je doet er een hoes/laken om maakt het de fiets diefstal gevoelig. met een hoes eromheen is het zo meegenomen in een auto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Arielz.
Dat is toch ook onzin?
Het hangt er maar van af hoe jij je fiets vastzet.
Fiets op slot.
Fiets met kabel aan een hek.
Hoes erover.
Niks meer diefstalgevoelig dan zonder hoes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van mij dus een plus.
Je creeert schaduw met een hoes.
Veel zal het niet helpen als het echt heet is,
maar dan helpt niks.
Dat gaat met eenvoudige middelen niet lukken denk ik.
Je kunt wel een nat doekje in een plastic zak o.i.d. meenemen en de hete delen er even mee afnemen. De temperatuur zal dan een flink eind dalen.