Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik goedkoop aan een fiets in omgeving Tilburg?

Waar kan ik legaal een goedkope fiets kopen in omgeving Tilburg? Tot circa 25 euro. Op marktplaats heb ik al gekeken, maar daar stond niks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
3.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwerfers verkopen vooral 's avonds ook fietsen. Maar 5 tot 10 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En die zijn gewoon gestolen, dat snap je zelf natuurlijk ook wel?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Een redelijke fiets voor 25 euro is natuurlijk best weinig en moeilijk aan te komen. Als het op Marktplaats niet lukt, zou je het op Speurders.nl kunnen proberen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of je moet bij familie en vrienden kijken of ze nog van een fiets af willen. Misschien dat hun jou kunnen/willen matsen.
Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan op Marktplaat ook een Gezocht advertentie zetten. Het kost niets en je kunt het altijd proberen. Je kan ook nog een kaartje bij de supermarkt hangen, misschien dat iemand denkt "ach, ik heb er nog wel een staan in de schuur die ik niet gebruik". (mijn schuur staat vol... maar ik woon niet in omgeving Tilburg)
.
Leg even uit dat je helaas niet meer budget hebt, maar dat je er echt een nodig hebt, en doe een beroep op vrijgevigheid.

Verder kun je ook nog even rond vragen in je eigen omgeving.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien dat je een deal kunt maken bij het fietsendepot in de Koopvaardijstraat?!?!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een advies: kijk uit als je zulke lage bedragen voor een fiets betaalt. Je hebt dan namelijk een grote kans dat een dergelijke fiets van diefstal afkomstig is. En als je bij een controle door de politie wordt gecontroleerd, heb jij een probleem, want dan zul je waarschijnlijk als verdachte van heling worden aangehouden. En de kans op veroordeling is ook groot, want als je 25 euro betaald voor een nette fiets moet er wel iets bij je gaan dagen dat dat niet kan kloppen. Van koop ter goeder trouw als strafuitsluitingsgrond is dan geen sprake
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding