Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de Burgers Leenfiets een degelijke fiets?

Heeft iemand ervaring met de Burgers Leenfiets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Over het algeelmeen zijn dit soort fietsen toch wel het meest degelijke van wat er te koop is, er zitten weinig dingen aan die kapot kunnen. Er zit alleen op wat je nodig hebt. Lekker basic dus. Uiteraard zit er ook in deze modellen wel verschil in kwaliteit.
Maar over het algemeen zijn dit model fietsen redelijk hufterproof.
En of ze fijn fietsen dat is heel persoonlijk sommige zweren bij het model en andere walgen ervan. Het is net wat je gewend bent.
Fiets je zelf op een luxe fiets met alle gemakken en luxe dan zal je deze basic fiets denk ik niet echt warderen. Maar fiets je zelf ook lekker basic gewoon remmetje licht en eventueel een versnelling dan zul je deze fiets ook wel warderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vergeet de BEL!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha idd ook een bel is erg belangrijk.

Andere antwoorden (1)

Op de foto zien ze er heel degelijk uit, maar of ze het zijn,zal de praktijk uit moeten wijzen.
Ze zijn overigens gewoon te koop, voor 399 euro.
Zij noemen het zelf een super stevige fiets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond het zo zielig voor je, dat er alsmaar geen antwoorden kwamen, dus ik dacht, laat ik het dan maar doen!
Toen deze fietsen nog in Deventer werden gefabriceerd,was het een prima fiets,zoals jb86 al zegt , zonder poespas, maar hij deed wat ie doen moest.
Uiteindelijk was het een fiets uit de Eerste Nederlandse Rijwielenfabriek.
De volledige naam was/is Burgers ENR.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding