Waar in Amsterdam kan ik een fiets vinden van rond de 60 euro?

Ik zoek de meest eenvoudige fiets, hoeft niet mooi te zijn. wil er gewoon niet meer dan 60 euro aan uitgeven. alle tips zijn welkom!

Toegevoegd na 11 minuten:
Marktplaats heb ik al gekeken. En ja een Junk een fiets vragen kan ook maar die ben ik niet tegengekomen vandaag. En heb zsm een fiets nodig. Dus m'n vraag is: erggggens een winkel dieze voor rond de 60 euro hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
1.4K
bamibal
11 jaar geleden
Er zijn in Amsterdam genoeg ongure types die je een fiets willen verkopen voor een tientje... ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik geloof idd dat het zo gaat in Amsterdam. Het is een komen en gaan van fietsen en je moet nooit raar opkijken als je fiets weer eens is gepikt. Ik zou er zeker niet te veel geld aan besteden.

Antwoorden (4)

Ik zou eens op marktplaats kijken als ik jou was, een gloednieuwe fiets lukt zo wie zo niet voor dat geld.
En anders is vragen bij een fietsenmaker of ze nog iets ouds hebben staan wat voor een degelijke prijs weg mag.
Ook heb je bij tweedehands winkels (zoals opnieuw&co) wel is kans op een fiets met goedkope prijs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem eens contact op met de politie.
Veel grote steden hebben eens in de zoveel tijd een verkoop van gevonden fietsen die nooit geclaimed zijn.

Zo heb ik destijds voor 20 gulden een fiets gekocht waar ik nog enkele jaren met plezier op rondgereden heb.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
naast het al eerder gegeven advies om de "gevonden/ingenomen" fietsen van de politie te achterhalen (goed idee), zou ik m´n buren eens vragen, mijn ervaring is dat veel mensen ongebruikte fietsen in de schuur hebben staan ( ik ook bijvoorbeeld :) ).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
recycled bicycles Spuistraat 84A 1012 TX Amsterdam

zou een fietsje moeten hebben voor dat geld