Hybride en electrische wagens zijn op korte afstand , vanaf 5 meter, niet waarneembaar voor wandelaars in kleine dorpstraten. Oplossing?

Soms moet ik wel claxoneren om niet helemaal stil te staan.In woon nl.in een kustdorpje met vele kleine straatjes zonder stoep.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Fietsen

Het beste antwoord

Er is op dit moment geen echte oplossing. Het aanbrengen van kunstmatig geluid zou immers een doorn in het oog van rustgroepen zijn.

Ik weet dat het in China een van de redenen is waarom electrische scooters inmiddels in grote steden verboden zijn. Deze 'Silent Killers' hoor je helemaal niet, en je ligt er zo onder!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een blikje aan een touw achter de auto?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan moet dit toch de ultime oplossing zijn....?