Een site met alle informatie over waar je op moet letten bij de aankoop van een fietsendrager vind je hier:
http://www.kieskeurig.nl/fietsdrager/informatie

Behandeld worden o.a.:
- de Soorten bevestiging
- geschiktheid voor welke fietsen
- al dan niet voor electrofietsen
etc
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewicht van de fietse(en) omdat bijv. electrische fietsen zwaarder zijn. bevestiging op de drager. TwinnyLoad heeft bevestiging op de crank of op het frame (mijn voorkeur). Bevestiging op de trekhaak (heb je in heeeeel ingewikkeld en een-twee-plop!-hij-zit.