Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een goede met een sterk frame omafiets (die ook voor jongens is) rond de 150,- euro?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
768
Ritsuka
12 jaar geleden
Kijk eens bij de 2dehands fietsen, staan ook goede tussen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

je kan op marktplaats kijken voor jou in de buurt en kan je zelf de prijd bepalen om op te zoeken http://www.marktplaats.nl/

Toegevoegd na 45 seconden:
prijs* :p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op www.onlinefietsenwinkel.nl veel fietsen die rond de €150,- zijn! Marktplaats is ook altijd handig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een omafiets voor jongens? die zin klopt niet echt maar ik snap wat je bedoelt. de omafiets met de stang 1/4 rond kun je bij de gamma kopen voor ik dacht 150EUR.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de halleluja fietsen zijn het sterkst is mij verteld bij de fietsenzaak maar die zijn wel duurder dan de gama oma fietsen enz.. bij hema hebben ze ook vaak aanbiedingen van oma fietsen en je zou ook 2 de hands kunnen kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omafietsen van die prijs worden inderdaad aangeboden bij zaken als: Gamma, Hema, Halfords ed. Dit zijn echter fietsen van niet al te beste kwaliteit. Wil je voor dat geld een goede omafiets, ga dan voor een 2ehands van Gazelle! Beste fietsen ooit gemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding