Ik wil een computer-gemaakte cadeaubon maken, maar ik wilveel opties erop vermeld; wie weet hoe?

Ik wil dus een ANWB-bon geven, maar niet als bon. Ik wil zelf een bon maken, met daarop de dingen waaruit hij kan kiezen....
Dus: b.v. windmeter, broekklem....en zó dus 20 opties...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
9.1K

Het beste antwoord

Hier kan dat:

Gratis, online en met veel opties.

http://www.geefeentegoedbon.nl/index.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal goed!

Andere antwoorden (3)

Microsoft Publisher en een voorbeeld via Google afbeeldingen en een beetje creativiteit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan met microsoft publicer. Je kan okk folders, uitnodigingen e.d. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een tekenprogramma! (ik gebruik zelf met veel plezier photofiltre, deze is gratis te downloaden)
Je kunt dan zelf zoveel plaatjes als je wilt erin kwijt en hiermee schuiven, vergroten, verkleinen. En ook de verschillende tekstgedeelten zijn allemaal afzonderlijk in te stellen. Ideaal en verslavend!

Ik zal een voorbeeldje van mijn zelfgemaakte bon laten zien.

Maar ook in simpel Word kun je al een mooie bon maken. Je neemt bijvoorbeeld een plaatje als achtergrond. (Plaatje invoegen en met rechtermuisknop op het plaatje klikken. Dan kies je voor 'achter de tekst'. De tekst zelf typ je er dan dus overheen door gebruik te maken van al dan niet centreren, enters, tab en spaties op de juiste plaatsen.
Door gebruik te maken van verschillende lettertypen, letterkleuren en lettergrootte, kun je een heel professioneel bonnetje maken.

Succes ermee! ;-)