Nee, draagplicht van helm op de fiets is er niet, ook niet voor een racefiets. Ik raad het je trouwens wel aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet verplicht, maar wel verstandig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit is niet verplicht, niet voor normale fietsen, racefietsen of ATB's, alhoewel het wel verstandig is wel te doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dit is niet verplicht.
je rijd natuurlijk wel erg hard en als je dan valt ben je wel blij dat je een helm draagt. (samengevat=niet verplicht maar wel verstandig)