Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom wordt in Nijmegen de fietsenstalling regelmatig deels afgesloten.

Elke werkdag pak ik mijn fiets uit de stalling in Nijmegen, de buitenstalling. Regelmatig zijn met linten / kettingen een of meerdere uitgangen (van de in totaal vier) afgesloten. Ik kan werkelijk niet bedenken wat het nut hiervan is!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Fietsen
797

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik kan me voorstellen dat dit met beperkte toezichtmogelijkheden te maken heeft. Station Sloterdijk wordt 's avonds na zevenen ook aan één kant afgesloten, om overlast te verminderen en zodat toegangscontroles kunnen plaatsvinden met minder personeel. 's Nachts wordt om dezelfde reden één van de twee tunnels op Amsterdam Centraal gesloten. De metro gaat helemaal dicht. 's Ochtends vroeg gaan die weer open.

Nou ken ik de situatie in Nijmegen niet, maar als men daar ook (beperkt) toezicht op de fietsenstalling garandeert, dan kan dat - bij lage personeelsbezetting op rustige momenten - een reden zijn om een aantal uitgangen af te sluiten. Eén of twee uitgangen zijn immers makkelijker te overzien dan vier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding