Past elke standaard fietstas op elke standaard omafiets, of heb je echt verschillende maten?

Past elke fietstas bijv op een fiets van 30 inch en op een fiets van 20 inch, of moet je dan echt andere maten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen

Het beste antwoord

De bevestigingsriempjes zijn weliswaar zo aangebracht dat de tas wel op de elke bagagedrager te monteren is, maar er zijn hele grote tassen in de handel, die zo ver naar achteren uitsteken dat het niet echt handig is.
Kwestie van meten en passen dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja hoor
de bevestigings riempjes zijn meestal zo gemaakt dat ze op elke fiets passen
inhoud en model van de tas maken het wel zo dat de ene wat beter zit als de andere
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een fiets van 20 inch kan je echt geen standaard fietstas kwijt. Die is veel te groot. Voor kinderfietsen heb je speciale kindertassen dubbel en pakaf tassen.