Hoe kom ik aan de sticker :'gemerkte fiets'?

Als je je fiets laat graveren met een code...
Krijg je die sticker bij het graveren of is hij te bestellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen
1.1K

Antwoorden (2)

Hij is momenteel niet te bestellen.
Je krijgt hem bij het graveren.

Bij de gravering krijg je een fietspasje, waarop je de gegevens van je fiets kan noteren. Er wordt ook een fluo-sticker "gemerkte fiets" duidelijk zichtbaar op de fiets aangebracht.

Wie zijn fiets gratis wenst te laten registreren, kan daarvoor terecht op het Fietsendepot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelf iets op een op een plekje een dingetje erop doen klein stickertje of what ever ..op een plek die alleen jy op dat mommend weet ..zo makkelijk