Waarom zitten er aan een band van die sprietjes?

Het komt door de mal maar waarom maken ze die mallen niet gewoon mooi glad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huh? Wat voor band heeft er sprietjes? ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die rubber sprietjes aan een nieuwe band :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je een beetje ongeduldig? Je hebt dezelfde vraag twee uur ook gesteld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was ik niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat is een andere vraag, ik wil weten waarom die mallen niet netjes glad zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschienis het handig om te zeggen om wat voor soort band het gaat, nu is de vraag heel onduidelijl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En de vraag is inderdaad al gesteld een uur geleden, de vraag over mallen komt niet in deze vraag voor xD

Het beste antwoord

als de band gegoten wordt in de mal,zitten daar kleine gaatjes in om de lucht te laten ontsnappen,daar komt dan ook een beetje rubber in.Als die er niet inzitten kun je geen egale nop creëren.