Is de ondergrondse fietsenstalling onder het Vrijthof (Maastricht) betaald of gratis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
5.3K

Antwoorden (3)

Nou, die is wel degelijk betaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, grapje of niet?
Het parkeerbeleid van de Gemeente Maastricht kijkt verder dan alleen het parkeren van auto’s. In een groot deel van het winkelgebied in de binnenstad mag u geen fietsen parkeren. Doet u dit wel dan wordt uw fiets weggehaald en naar de ondergrondse fietsenstalling aan de Kesselskade gebracht. Om te zorgen dat u uw fiets veilig kunt parkeren zijn alle gemeentelijke fietsenstallingen in de binnenstad gratis en zijn er op vaste plekken extra fietsrekken geplaatst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het Vrijthof zijn voldoende gratis fietsenstallingen. In de parkeergarage onder het Vrijthof is ook een bewaakte fietsenstalling, deze is geopend van zondag t/m woensdag tot 19.00 uur, donderdag tot 22.00 uur, vrijdag en zaterdag 02.30 uur.
Die is GRATIS.
Wildstallen in Maastricht mag niet en kan leiden tot een boete.

http://www.vvvmaastricht.eu/vervoer/fietsverhuur.html