Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Goedkope fiets waar?

Ik wil graag een goedkope Batavus Lento Deluxe (mag ook tweedehands) Maar overal staat 599 euro, maar dat is (te) duur. Want me fiets is gestolen, dus ik was aan het kijken en ik vond die fiets erg mooi maar kan nergens echt de goedkopere versie vinden? (mag ook site's geven met goedkope damesfietsen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook er lastig als je de sleutel niet hebt....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

ik heb er 1 voor 520 euro, maar wil je er perse 1 die elektrisch is, want die zijn gewoon erg duur!

Toegevoegd na 3 minuten:
mijn fout, ze zijn niet elektrisch, maar wat het verschil precies is met een gewone damesfiets (ook met 7 versnellingen) is mij niet helemaal duidelijk. kijk anders eens bij het station of een fietsenzaak, of je daar een leuk vergelijkbaar model (2e hands ziet) staan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Chayenne29,

Als je op www.marktplaats.nl zoekt op Batavus Lento (zonder deluxe) zie ik hem staan bij fietsonline voor €549.

Dus niet Batavus Lento deluxe intikken, want dan heb je 0 resultaten,maar gewoon Batavus Lento en dan zie je de deluxe ertussen staan

Succes,
Leonard
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
599,- is niet duur hoor voor een goede merk fiets!
Maar dit is de goedkoopste 544,- die ik kon vinden;
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Hema kan je ook voor een mooi prijsje een hele leuke fiets kopen. Zit momenteel zelfs nog 15% korting op! Zie http://www.hema.nl/winkel/Fiets/dames-en-herenfietsen?gclid=CIPelOXC_KkCFYJN3godhkXUsg
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Amadea
12 jaar geleden
En wat denk je van deze via marktplaats? €210
Idiote grote link trouwens!

http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/fietsen-dames-damesfietsen/466109526-zo-goed-als-nieuwe-batavus-lento-weekend-van-295-nu-210.html?return=eJw1jUsOgzAMRO%2BCRJdA%2BCwIQhXcJCVBRCTBwk5bterda9Sye08z9igp5NvKokMp2lYmaNQ%2BLd1CBDLP1w1MyLzaVwKnFGEWXP6rZLDA9el6cdHY05ZWg0irESJDweDYhrpuGLVlPDI4M2J4WdYRZ43nKf1jf%2FRC9Ga3E%2Bv6YL0pUveIadmUhTOB9w7SyhucrSH%2BMW547JQXgNgXSff5Ag9RQys%3D&df=1&fta=eNo1j0luwzAMAP8ioDlr8SJT8BfyBYPaUqF2LESyYzTI3yu57YnDBeQQoYdXAglke8zTjnMiKgGjPZBjHtnFpjGvwFTcgKqZQdO0ygZQMdY8w3eIKnmb6kgupSXCfVvcIxj19QSNGfctfXA6u3teS7S4uOSDy0mtKQC%2FxLiNtN5sgES8OaJC2ZVAAAn2V4Z1QIRG2jDTH0wbaQS3FbyX0ldAzmVztopfV6HTlJoCutODEQWQ2cHzAtJ5R2mBtre0dQdD32pusECPQlhxAvecn8eLR14j2jSVF275899vALLgMVXlYmnPGgeCT6Kuf7gThUDh9X7%2FACZ8b5A%3D&fta_ind=5&fs=1

Toegevoegd na 1 minuut:
Er staan er nog meer. Zoek maar eens op Batavus Lento.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding