Goedkope fiets waar?

Ik wil graag een goedkope Batavus Lento Deluxe (mag ook tweedehands) Maar overal staat 599 euro, maar dat is (te) duur. Want me fiets is gestolen, dus ik was aan het kijken en ik vond die fiets erg mooi maar kan nergens echt de goedkopere versie vinden? (mag ook site's geven met goedkope damesfietsen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook er lastig als je de sleutel niet hebt....

Antwoorden (5)

ik heb er 1 voor 520 euro, maar wil je er perse 1 die elektrisch is, want die zijn gewoon erg duur!

Toegevoegd na 3 minuten:
mijn fout, ze zijn niet elektrisch, maar wat het verschil precies is met een gewone damesfiets (ook met 7 versnellingen) is mij niet helemaal duidelijk. kijk anders eens bij het station of een fietsenzaak, of je daar een leuk vergelijkbaar model (2e hands ziet) staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo Chayenne29,

Als je op www.marktplaats.nl zoekt op Batavus Lento (zonder deluxe) zie ik hem staan bij fietsonline voor €549.

Dus niet Batavus Lento deluxe intikken, want dan heb je 0 resultaten,maar gewoon Batavus Lento en dan zie je de deluxe ertussen staan

Succes,
Leonard
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
599,- is niet duur hoor voor een goede merk fiets!
Maar dit is de goedkoopste 544,- die ik kon vinden;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Hema kan je ook voor een mooi prijsje een hele leuke fiets kopen. Zit momenteel zelfs nog 15% korting op! Zie http://www.hema.nl/winkel/Fiets/dames-en-herenfietsen?gclid=CIPelOXC_KkCFYJN3godhkXUsg
Plaatje bij antwoord
Amadea
12 jaar geleden
En wat denk je van deze via marktplaats? €210
Idiote grote link trouwens!

http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/fietsen-dames-damesfietsen/466109526-zo-goed-als-nieuwe-batavus-lento-weekend-van-295-nu-210.html?return=eJw1jUsOgzAMRO%2BCRJdA%2BCwIQhXcJCVBRCTBwk5bterda9Sye08z9igp5NvKokMp2lYmaNQ%2BLd1CBDLP1w1MyLzaVwKnFGEWXP6rZLDA9el6cdHY05ZWg0irESJDweDYhrpuGLVlPDI4M2J4WdYRZ43nKf1jf%2FRC9Ga3E%2Bv6YL0pUveIadmUhTOB9w7SyhucrSH%2BMW547JQXgNgXSff5Ag9RQys%3D&df=1&fta=eNo1j0luwzAMAP8ioDlr8SJT8BfyBYPaUqF2LESyYzTI3yu57YnDBeQQoYdXAglke8zTjnMiKgGjPZBjHtnFpjGvwFTcgKqZQdO0ygZQMdY8w3eIKnmb6kgupSXCfVvcIxj19QSNGfctfXA6u3teS7S4uOSDy0mtKQC%2FxLiNtN5sgES8OaJC2ZVAAAn2V4Z1QIRG2jDTH0wbaQS3FbyX0ldAzmVztopfV6HTlJoCutODEQWQ2cHzAtJ5R2mBtre0dQdD32pusECPQlhxAvecn8eLR14j2jSVF275899vALLgMVXlYmnPGgeCT6Kuf7gThUDh9X7%2FACZ8b5A%3D&fta_ind=5&fs=1

Toegevoegd na 1 minuut:
Er staan er nog meer. Zoek maar eens op Batavus Lento.