Kan ik mijn fiets niet inruilen?

Ik wil van mijn fiets af, en is er een site waar je je fiets kunt verkopen, een soort tweedehandssite.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen

Antwoorden (2)

Als de stationsrijwielstalling in jouw woonplaats ook een werkplaats en fietsenverkoop heeft, dan kan je daar met inruilkorting aan een andere komen. Sommige fietsenhandelaren doen ook wel aan inruilkorting.
Je kan je fiets natuurlijk ook op Marktplaats verkopen.
Amadea
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Dat doe ik ook altijd om een nieuwe fiets te kopen, en ik kom daar al jaren, dus ik krijg vaak extra korting, of gratis reparatie :)
Ik heb onlangs bij de locale fietsenwinkel een elektrische fiets gekocht en voor mijn 20 jaar oude gewone fiets 50 euro gekregen.