rondreis met eigen auto in Senegal, hoe werkt dat?

Mijn buurman wil met zijn in Belgie geregistreerde auto een rondreis maken gedurende +/- 6 maanden in Senegal.
Zijn wagen een Citroën C15D Bouwjaar 1992 wil hij verschepen naar Senegal.
Wat moet er gedaan worden om vergunning te verkrijgen voor deze rondreis?
Eventuele borgsom of dergelijke?
En tot wie moet hij zich melden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Fietsen

Het beste antwoord

Even los van het feit dat je voor die info bij het Senagalees Consulaat moet zijn. Zou ik niet naar Senegat gaan zonder de beschikking te hebben over een degelijke 4X4 terreinwagen. De wegen in Senegal zijn niet bepaald vergelijkbaar met die in Europa...

Toegevoegd na 3 minuten:
Senegat moet natuurlijk Senegal zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de site van het Ministerie van Buitenlandse Zaken is behalve een reisadvies voor Senegal ook veel andere informatie te vinden zoals adressen van consulaten en ambassades.
(td)