Nederland is het land van de fiets.Iedereen rijdt daar met de fiets.Mijn vraag is de volgende: is het goedkoper om in Nederland een fiets te kopen.

Kan ik beter in Nederland een fiets kopen dan in Belgiê

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen
4.2K

Het beste antwoord

Misschien dat fietsen in NL ook iets goedkoper kunnen zijn wegens het iets lagere BTW-tarief hier: 19% tegenover 21%.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat je in Nederland een bredere keus hebt. Ik weet niet of de prijzen verschillen van eenzelfde fiets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat Nederland toch én het beste aanbod én de beste prijzen heeft.....hoe meer aanbod hoe betere prijzen toch? Mooie fietsen bij Halfords.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop die in België. We hebben er zeer goede wereldmerken. Vraag maar eens aan uw fietsenverkoper. EN! Je steunt er de Belgische staat mee. L' etat c'est NOUS!!!