Wat is dit voor een fiets?

Toegevoegd na 4 minuten:
kan iemand het merk zien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen

Het beste antwoord

Ik heb zitten turen en meende Elegance op het frame te lezen. Heb wat zitten Googlen en kwam er wel achter dat veel merken ook een type "Elegance" hebben. Sparta, Multicycle, Thompson: allemaal hebben ze een Elegance. Maar ik heb er één gevonden die volgens mij dezelfde is als op de foto. Zie http://link.marktplaats.nl/419601143 . Maar daar hebben ze het alleen maar over Elegance.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was inderdaad een elegance. Goed gezien! Maar ik heb nooit een antwoord op de vraag gekregen (van de verkoper) van welke fabrikant.. dus ik heb hem niet genomen.
Maar ik ben inmiddels geslaagd voor een Union ;-)

Andere antwoorden (4)

Een citybike. Damesfiets in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze fiets valt onder de categorie Hybride fiets meestal beschikken ze over de technieken van de mountainbike en is daarbij naar gelang van de uitvoering geschikt voor meerdere doeleinden. Zie het meer als een all terrain fiets alleen zonder brede banden.

Toegevoegd na 3 minuten:
een citybike heeft een Normaal stuur ( handgreep licht gebogen ), jasbeschermer en meestal een gesloten kettingkast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus deze is extra stevig, zeg maar?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij zou inderdaad steviger moeten zijn als de gewone traditionele fiets maar ook hierin is natuurlijk ook verschil in per fiets. Maar ga er dan niet meteen van uit dat je er een mountainbike wedstrijd mee kan rijden. er word mee bedoeld dat je er lekker mee kan fietsen zowel in de stad of bossen of lekker even een sprintje trekken.
Ik denk aan een gazelle citybike
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij staat daar geen Gazelle?
Wel wat onduidelijk te zien...
Ik zie een ellendige bouwmarktfiets. Dus merkloos
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verkoper zegt dat hij 475 kost...