aan de hand van de plaats waar het framenummer (per merk van fiets )is geplaatst kan je min of meer weten hoe oud je fiets kan zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat kun je helaas niet zien of het moet zijn dat het aankoopbewijs erbij zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan je niet zien, en het zegt ook niks.
het hangt er ook vanaf hoe de fiets gebruikt is, en of hij goed onderhouden is.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Rieneke1
13 jaar geleden
bedankt, en jij ook een plus.
ik heb pas een fiets verkocht die 10 jaar in de schuur heeft gestaan, op de banden na als nieuw :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnx en ja rieneke op een oude fiets moet je het leren
Je kan ongeveer aan het model zien hoe oud de fiets is. Elk merk krijgt jaarlijks een nieuwe collectie fietsen. Overjarige fietsen gaan meestal in de opruiming. Aan de frame nummers kan je wel zien of een fiets gestolen is of niet, dat kan je weer na kijken op de site van de RVD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kun je zien aan het framenummer.
Vaak is dat gecodeerd maar wel op te vragen bij een goede fietsenhandel of fabriek.