wat is het gemiddelde aan kosten wat je kwijt bent om de tandwielen van een koga fiets te vervangen(die tandwielen waar je ketting om draait)

zowel de voor tandwielen als achter

Toegevoegd na 1 uur:
koga fiets

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen
5.6K

Het beste antwoord

ik ga er even van uit dat je een racefiets of een atb hebt;
tandwielen achter 7,8,9 of 10 stuks.
zo'n cassette begint vanaf 30 euro ongeveer.
ketting vanaf 15 euro
stel dat je voor alleen het middelste van de drie tandwielen nodig hebt 15 euro.
laat je dit bij een fietsenmaker monteren, dan begint dit vanaf zo'n 100 euro denk ik.
het kan overigens ook veel duurder(lichtere materialen etc) maar dit hoeft niet.

heb je nou een fiets die bijv duurder was dan 1500 euro, dan zitten daar waarschijnlijk ook duurdere tandwielen etc op. maar hier passen ook de voordelige types op.