Hoe repareer ik de verlichting van mijn brommer?

Goedenavond allemaal,
Ik heb vandaag een Yamaha aerox uit 2010 gekocht, een prachtig ding!
Maar van de electronica klopt niks.
Het grootlicht en achterlicht doen het niet, de knipperlichten blijven soms aan één stuk door branden, het remlicht is wit ipv rood en de elektrische start doet het niet.
Zou het aan mijn accu liggen?
Heeft iemand misschien de oplossing of tips?
Ik hoor het graag!
Fijne avond!

een jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Grootlicht en achterlicht, kunnen defecte lampen zijn, maar kan ook een storing/defect in de bedrading zijn.
Knipperlichten die constant branden, kan een defecte clignoteur (knipperautomaat) zijn, maar kan ook sluiting zijn in de bedrading.
Remlicht wit i.p.v. rood is een verkeerd (of kapot) achterlichtglas.
Alles bij elkaar, veel speurwerk, maar geen kant en klare oplossing.
een jaar geleden