als je je brommer verzekerd is hij dan ook automatisch uit de schorsing gehaald?

ik heb mijn brommer eerst laten schorsen en daarna verzekerd.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Als je een geschorste brommer verzekert, wordt de schorsing niet automatisch opgeheven.
Als je het kenteken van de brommer hebt geschorst, dan vervalt die schorsing na de door jezelf gekozen schorsingsperiode automatisch. Wil je eerder met het voertuig weer gebruik maken van de openbare weg dan moet je zelf de schorsing beëindigen. Het is niet mogelijk om van te voren aan te geven per wanneer u een schorsing wilt beëindigen. Op het moment dat je de aanvraag doet, wordt de schorsing direct beëindigd. Dit geldt dus alleen als men zelf de schorsing heeft aangevraagd.