Mag je met een brommerrijbewijs op een 50cc buggy?

Ik zit te kijken voor een 50cc voertuig om op te rijden met mijn brommerrijbewijs die ik misschien wil gaan halen, ik wil geen brommer, want als je dan op de rollerbank moet ben je de sjaak, dus wat is nou een leuk en snel 50cc voertuig en mag je met een brommerrijbewijs op een buggy?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

Wat bedoel je met een 50cc voertuig? als je daar een 45 km/u autootje mee bedoelt wel. Buggy kan, maar zeer beperkt. Is eigenlijk hetzelfde idee met quads. Kijk een keer op deze link: https://www.diks.nl/blog/rijbewijs-quad/

Overigens, als je met een brommer op de rokbank moet ben je niet de pineut. Dat is alleen als je hem opvoert ;)