Wat is de beste methode voor navigatie op de bromfiets?

Ik heb een vraag.
Ik woon in Noordwijk en rijd regelmatig verre afstanden met de scooter.
Rotterdam, Amsterdam, Utrecht, etc.
Nou heb ik gister de oude Tom Tom van me vader gehad.
Dit is niet de nieuwste maar 1 versie ouder omdat hij een nieuwe heeft.
Ik heb hem ingesteld op fietsroutes, maar dit is geen succes.
Hij stuurt me niet over de snelweg, en hij kent alle wegen, maar zodra ik op een fietspad rijd is hij de weg kwijt.
Daarom vroeg ik me af wat het handigst is om te navigeren op een bromfiets?
Het is sowieso niet altijd heel handig omdat je soms op de rijbaan en soms op het fiets bromfietspad rijd.
Dus wat is dan het makkelijkst?

1.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je al een app geprobeerd op je smartphone?
paulus811
7 jaar geleden
TomTom komt toevallig met een scooternavigatie las ik vandaag in de Telegraaf.
gast108510
7 jaar geleden
Een app op me smartphone kost internet en ik heb geen hoog abbonement dat kan ik niet betalen helaas.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een app op me smartphone kost internet en ik heb geen hoog abbonement dat kan ik niet betalen helaas Onjuist! Er zijn idd apps die dat doen, maar HERE bijvoorbeeld niet. Je download de app en de map thuis en daarna kan je offline op de GPS alleen navigeren (en de app natuurlijk).
paulus811
7 jaar geleden
Hier de link naar de scooteroplossing van TomTOm, niet de telegraaf maar in dit geval een andere online nieuwssite. http://www.z24.nl/ondernemen/tomtom-komt-met-navigatie-voor-scooters-en-nieuwe-sporthorloges-661192

Antwoorden (1)

Ik was hier zelf ook al naar opzoek.
De beste optie leek mij om gewoon mijn mobiel met een houder te gebruiken. Ik zat te denken om deze houder (zie afbeelding) te kopen voor een tientje. Heb je ook meteen een oplader voor je mobiel.