Mijn kymco agility 50 bromscooter gaat niet aan als ik geen gas geeft en valt meteen uit als ik gas?

Mijn kymco agility 50 bromscooter gaat niet aan als ik geen gas geeft en slaat meteen af als ik gas loslaat weet een kenner misschien wat ik eraan kan doen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Dat kan komen door een verkeerde stationair afstelling van de carburateur. Mocht je hier niks aan hebben gedaan bestaat de kans dat de brommer ‘valse lucht’ ergens vandaag zuigt. Bij kymco komt het wel eens voor dat de pakking die tussen het spruitstuk en de cilinderkop zit het begeeft na verloop van tijd. Mocht je geen ervaring hebben met scooters dan raad ik aan de scooter weg te brengen, kan een hoop tijd en moeite schelen ;)