Kan mijn delear scooter scheur en krassen verwijderen?

Ik wou vandaag met de brommer omkeren, vervolgens gleed ik uit. Aan de linker kant zit krassen en bij de buddy zit er een scheurtje.
Nu vroeg ik me af, kan de dealer het repareren?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.2K
ronron1212
5 jaar geleden
Alles kan gerepareerd worden als je maar betaald.

Antwoorden (2)

De meeste rijwielreparateurs zijn niet ingesteld op het repareren van scheuren en krassen. Polyester onderdelen worden meestal vervangen. Als er al (onzichtbaar) gerepareerd en gespoten moet worden, is dat meestal werk voor een schadeherstelwerkplaats, dus waar ook schade-auto's gerepareerd worden.
5 jaar geleden
Nee deze wordt gelijk vervangen voor een nieuwe, waarom ze dat doen? vraag eens wat het uurloon is van deze heren.
Je schrikt je echt als ze deze kap gaan maken en spuiten.
Welkom in de wegwerp wereld van kunststof.