Als de krukas echt krom is, kun je deze niet repareren (dus niet rechtbuigen). Doe je dit wel zul je heel je blok slopen. Gewoon op zoek gaan naar een nieuwe krukas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan zeker met gebruikmaking van de juiste technieken! Alleen zullen de kosten daarvan de aanschaf van een nieuwe, ver overstijgen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan natuurlijk niet weten hoever deze is omgebogen maar als het een klein beetje is kan je deze ombuigen , en denk erom dat je goed kijkt hoe je hem eruit haalt anders is de timing er vanaf en zul je alsnog een nieuwe moeten kopen . Maar zoiezo raad ik een nieuwe aan omdat de zuiger ook een verkeerde stand zou kunnen hebben met alle gevolgen van dien .