Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In welke auto past mijn Vespa PK50?

Ik moet mijn Vespa PK50 vervoeren. Hij heeft geen windscherm. Hij moet rechtopstaand vervoerd worden. Hoeveel m3 heb ik hiervoor nodig? En weet iemand voorbeelden van auto's waarin dit gaat passen? BVD

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Volgens de hieronder genoemde site zijn de afmetingen van de PK50 1,68 lang, 1,07 hoog en 70 cm breed. dat komt neer op 1,25 kunieke meter. Dat getal zegt echter weinig. 1,25 kubieke meter past qua volume in vrijwel elke auto, maar het gaat natuurlijk om de verdeling van de maten. Je moet dus een auto hebben waar genoemde afmetingen in passen. Je moet dan denken aan bestelbusjes, of misschien auto's zoals de Renault Kangoo, Citroen Berlingo en dergelijke. Dat zal net wel of net niet passen als hij rechtop moet staan. Ik heb zelf een Kangoo gehad, dat zou gezien de maten met een neergeklapte voorbank net moeten kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding