bestaat er een brommobiel voor 3 personen?

Ik heb geen rijbewijs vanwege een angststoornis. Een kindje van 5 en opeens een kleine op komst. Ik dacht op een dag een brommobiel aan te schaffen maar daar mogen geen 3 personen in. De school is niet in de buurt. Wil wel graag droog en veilig in de herfst en winter rijden, zelfstandig blijven, iemand een idee? Ik rij nu de kleine op snorfiets naar school en dat is in de herfst en winter met gladheid niet ideaal.

4.8K
Antoni
6 jaar geleden
Misschien een Canta of een vergelijkbaar vervoermiddel?

Antwoorden (1)

Ja, er zijn teruggekeurde kleine auto's in de handel, waarin je meerdere personen kunt (mag) vervoeren.
6 jaar geleden
lucius0605
6 jaar geleden
Zonder rijbewijs te berijden? Heb je een voorbeeld?