ik ga in 2018 voor mijn auto rijbewijs krijg ik er dan nog een AM rijbewijs bij?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.2K
ronron1212
6 jaar geleden
Vraag is al eens gesteld
https://www.startpagina.nl/v/vervoer/bromfietsen-snorfietsen/vraag/595017/januari-2017-rijbewijs-auto-haalt

Antwoorden (2)

Ja, je krijgt er nog steeds een scooterrijbewijs bij.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ia, De Rijsoverheid is hier zeer duidelijk over. He e.e.a. gekopieerd en geplakt.
Citaat:
U heeft een bromfietsrijbewijs nodig om op een bromfiets, scooter, speed-pedelec, snorfiets of brommobiel te mogen rijden. Heeft u een autorijbewijs (rijbewijs B) of motorrijbewijs (rijbewijs A)? Dan krijgt u het bromfietsrijbewijs (rijbewijs AM) automatisch bijgeschreven op uw rijbewijs.

Dus krijg jij je Am rijbewijs er bij als je slaagt voor je autorijbewijs.

Toegevoegd na 10 minuten:
sorry voor de taalfouten in de eerste alinea: Moet zijn:

Ia, De Rijksoverheid is hier zeer duidelijk over. Heb e.e.a. gekopieerd en geplakt.