Heeft een Tomos remvloeistof?

Mijn scooter had remvloeistof en dat moest dus af en toe bijgevuld worden. Ik heb nu al heel wat jaren een Tomos, bouwjaar ergens rond 2000. Een oudje dus maar doet het nog prima. Heeft deze ook remvloeistof? Want ik begin te merken dat ik de rem wat dieper moet indrukken om goed te remmen.

1.2K

Antwoorden (1)

Doorgaans heeft een tomos alleen trommelremmen. Dan zou je alleen je stelmoer aan hoeven draaien of je remschoenen vervangen. Het kan ook zijn dat je een schijfrem hebt. Als dat het geval is dan moet je heel soms remvloeistof bijvullen. Als je dat gaat doen moet je ook ontluchten.
Succes!