Mijn scooter slaat steeds af wat moet ik doen? Vespa sprint 2016

Ik heb vorige week een nieuwe vespa sprint aageschaft. Nu zit ik met het probleem dat die soms als het koud is niet goed start. Wat moet ik doen?
Hij start zeg maar en als ik dan niet gelijk ga rijden valt die uit. Ook op stationair valt die gelijk uit.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Koude lucht is ijler dan warme lucht en dus heb je er minder van nodig. Stationairschroef een klein tikje dichtdraaien.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
kunt u iets speficieker zijn? ik heb er geen verstand van,...
fremar
7 jaar geleden
als hij nieuw is,ga dan terug naar de verkoper
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als ik een kleine €3000,- aan een scooter zou uitgeven zou ik verlangen dat de scooterboer bij mij ter plaatse dit euvel zou verhelpen!!!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik ga dat doen thnx bby's!! :*
samaiphon
7 jaar geleden
FREMAR heeft gelijk! niet zelf aan prutsen; ga terug naar de dealer. hij moet dat oplossen.
je kan meer fout dan goed doen als je het zelf probeert op te lossen en dan vervalt waarschijnlijk je waarborg!!!!

Antwoorden (1)

Bij de carburateur zit een schroefje voor hoeveel toeren die stationair draait. Draai deze rechtsom totdat je vind dat ie goed klinkt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het eerste antwoord is misschien al voldoende. Maar zo niet, terug naar de leverancier je hebt recht op gratis hulp, inclusief beter afstellen enz. Veel plezier ermee.