Scooter praktijk afnemen met auto theorie?

Mag ik mijn scooter praktijk afleggen bij het cbr met een auto theorie?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Nee. Voor het scooter praktijkexamen dien je een geldig theoriecertificaat AM te hebben. Auto is B.
Je zult dus eerst theorie-examen AM moeten doen en ik raad je aan daar ook eerst voor te gaan leren. Je gaat vragen krijgen die je bij je B-theorie niet geleerd hebt.