Is het raar om een Imitatie windscherm te hebben op je piaggio zip ?

Ik vraag me dit al een tijdje af en vraag me af of het raar is of voor schut om een imitatie windscherm te kopen (smoke windscherm) Bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.1K
peterjbruins
7 jaar geleden
Op het eerste gezicht zal bijna niemand weten dat het een imitatie exemplaar is. Daarbij is zo'n windscherm toch om de wind tegen te houden, niet enkel 'voor de mooi'? Het is natuurlijk aan jou waar de prioriteit ligt...

Het beste antwoord

Het is m.i. absoluut niet raar raar om een Imitatie windscherm op je Piaggio te hebben. Zolang het maar functioneel is. Maar zoals je in je toevoeging aangeeft, wil je een smoke windscherm. En hier voorzie ik een probleem als deze te donker is en derhalve te weinig licht doorlaat.
Laat je daarin adviseren door de leverancier van dat scherm zodat je aan de verkeerseisen voldoet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
En een Imitatie kappenset? Is dat raar? Ik heb een mat zwarte sp kappenset op het oog!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, niets is raar en je maakt je Piaggio zo mooi als je zelf wil toch? Dan pas wordt het jouw ding om trots op te wezen. Succes er mee

Andere antwoorden (2)

Waarom zou dat raar zijn? Het doet wat het moet doen: De wind tegenhouden.
Als het windscherm van goede kwaliteit is kan je het gewoon erop laten zetten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
niks raars aan en waarschijnlijk niet eens zichtbaar dat deze niet echt is