Als ik me auto rijbewijs heb mag ik dan ook scooter rijden met gele kenteken?

Dus zonder dat ik dan nog een praktijk moet halen of theorie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
info:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Scooter_(vervoermiddel)

Antwoorden (3)

Ik heb rijbewijs B en daar zit automatisch het brommerrijbewijs bij in. Dat staat dan op je rijbewijs vermeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is een brommer met gele kenteken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ie onder de 50cc is wel.
Anders heb je motor rijbewijs nodig.
Als je een scooter bedoelt met een normaal Heel (auto) Kenteken, dan is het antwoord nee. Dit is namelijk gelijk aan en motor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor,je mag met een rijbewijs B op een sooter rijden met gele kentekenplaat,maar ook op een snorscooter met en blauwe kentekenplaat.