heeft mijn scooter 2 of 4 kleppen?

ik heb een piaggio fly 4-takt uit 2008 en ik moet er een nieuwe uitlaat op zetten. toen ik ging kijken voor een uitlaat kwam ik er achter dat het uitmaakt of mijn scooter 2 of 4 kleppen heeft.
weet iemand hoe je er achter kan komen of je scooter 2 of 4 kleppen heeft?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
11.3K

Antwoorden (2)

Als je er vanuit de beschrijvingen en/of technische gegevens niet achter kunt komen, dan is er nog altijd de mogelijkheid om de kleppendeksel even te verwijderen. Dan is het slechts een kwestie van tellen. (Waarschijnlijk kan jouw leverancier van de scooter het ook wel vertellen).
7 jaar geleden
Je bent in de war met 2- of 4-takt. Je hebt gewoon 2 kleppen en daarom moet je een 4-takt uitlaat kopen.