ik ben door een hond gevallen met mijn brommer, maar nergens een baasje of iemand te bekennen. Wat nu?

ik moest uitwijken voor een hond die voor mijn brommer sprong. en toen kwam ik in de berm terecht waarna ik uitgleed en de dijk af rolde :S
Maar er was nergens een baasje te bekennen en de hond had geen halsband om....
Ik heb nu aardig wat schade (stuur remmen koppeling lagers spiegels...)
Kan ik dit verhalen op de verzekering?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

waren er getuigen, misschien weten zij van wie de hond is en kun je de schade alsnog verhalen op de eigenaar, er bestaat wel een fonds voor schade die niet te verhalen valt, maar ik weet niet of dit daar ook onder valt, neem contact op met de politie en daarna de verzekering
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bel het asiel, de dierenambu en amivedi, of een hond die aan het signalement voldeed die dag als vermist is opgegeven.
dan zou je met de eigenaar in gesprek kunnen gaan.
veel hangt dan af van de coulance van de eigenaar.
die moet op zijn beurt de wap eens bekijken die hij heeft afgesloten.