Is iemand achterop de scooter nemen moeilijk?

Ik ben zelf namelijk nogal licht (55 kilo en mijn vrienden zijn zwaarder) ik heb mijn scooter (snor) net.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
5.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Stelt niks voor

Antwoorden (2)

Nee dat is niet moeilijk, maar jij moet eerst gaan zitten en dan de passagier.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Flauwekul: scooter op de bok zetten, passagier erop, berijder erop en bok 'wegschoppen'...!
paulus811
7 jaar geleden
Moet je eens proberen met 2 man op de scooter om de bok weg te schoppen terwijl je er dus op zit. Als je onderuit wilt gaan moet je dat vooral doen.
Als je snorscooter niet opgevoerd is en dus maar 25 rijdt heb je kans op omvallen met een zware bijrijder. De wielen zijn klein dus de centripetale kracht ook.
Best moeilijk dus.