is er een minimum lengte voor eem scooter?

Ik ben namelijk 1.53 meter lang en ik ben al bijna 16 dus mijn vraag is of ik uberhaupt op een scooter pas

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Die italiaanse vrouwen zijn i.h.a. ook niet zo groot en daar wordt toch heel veel scooter gereden...
Amadea
7 jaar geleden
Neem dus een scooter van Italiaanse makelij. De mensen daar zijn gemiddeld een stuk kleiner dan Nederlanders. Een Piaggio Zip bijvoorbeeld, is met z'n 10 inch wielen heel geschikt voor kleine mensen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ook een yamaha mint is erg geschikt dit is ook een kleinere scooter en ook licht.

Het beste antwoord

Er is geen minimum lengte voor het mogen besturen van motorrijtuigen, dus ook niet voor een scooter.