Kunnen er (fiets)tassen op de kymco k-pipe?

De kymco k-pipe is een brommer zonder laadruimte. Kan ik hier fietstassen of een ander soort op zetten om laadruimte te creëren?

Meer info over de brommer: http://www.kymco.nl/k-pipe-50/producten/dirtbikes/k-pipe-50/dirtbike-k-pipe-45-km

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Je kunt een koffer op de achterkant plaatsen. Via de link in de bron kun je allemaal soorten universele kymco koffers kopen. Je krijgt dan een rekje die je op de brommer moet monteren waar je de koffer op- en af kan klikken. Als je niet wil bestellen kun je ook altijd je lokale brommerzaak navragen of ze dergelijke koffers verkopen.

Toegevoegd na 12 minuten:
Foutje. Blijkbaar kan je via die link niet bestellen, ze laten alleen een aanbod zien. Via deze link kun je in ieder geval wel bestellen, en ook zijkoffers voor aan de zijkant.

http://www.mlmparts.com/nl/kymco/alle-bouwjaren/k-pipe-50-onderdelen/motor-bagage.html?dir=asc&order=sort_position